بازگشت   پی سی سیتی > سایر گفتگوها > مطالب آزاد

مطالب آزاد در این تالار مطالبی که موضوعات آزاد و متفرقه دارند وجود دارد بدیهیست که کنترل بر روی محتوای این تالار بیشتر خواهد بود

 
 
ابزارهای موضوع نحوه نمایش
Prev پست قبلی   پست بعدی Next
  #11  
قدیمی 09-25-2009
shabhaye_mahtabi آواتار ها
shabhaye_mahtabi shabhaye_mahtabi آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Oct 2007
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 1,411
سپاسها: : 8

68 سپاس در 39 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

جمعه ۳ مهر ۱۳۸۸
متولدین فروردین (بره)
امروز، با مسایل‌ و مشکلات‌ عدیده‌ای‌ دست‌ و پنجه‌ نرم‌ خواهید کرد و بایستی‌ اطراف‌ خودتان‌را کمی‌ خلوت‌ کنید تا ازآرامش‌ بیشتری‌ برخوردار گردید. و به‌ هیچ‌ وجه‌، نبایستی‌ در مشکلات‌ واشتباهات‌ دیگران‌ دخالتی‌ داشته‌ باشید، وگرنه‌ در نهایت‌ همه‌ کاسه‌ها و کوزه‌ها بر سر شما شکسته‌ خواهند شد امروز از احساس‌ ملال‌ آور و کسالت‌ بار روزمره‌شدن‌ برخوردار می‌شوید، پس‌ تا می‌توانید سر خودتان‌ را با تفریحات‌ مورد علاقه‌تان‌ گرم‌ کنید و اگر می‌توانید برنامه‌ یک‌ سفر راترتیب‌ دهید.
متولدین اردیبهشت (گاو)
امروز‌، همه‌ فرصت‌هایی‌ را مغتنم‌ بشمارید و از آنها نهایت‌ استفاده‌ را ببرید که‌ سر راهتان‌ قرار می‌گیرند. امروز آماده‌ مواجهه‌ با دردسرهایی‌ باشید که‌ به‌ دست‌ خودتان‌ ایجاد می‌کنید، چراکه‌ از روحیه‌ ماجراجویی‌ برخوردار خواهید بود که‌ البته در نهایت نتایج‌ بدی‌ عایدتان‌ نمی‌شوند. از اندرز و توصیه‌ بخردانه‌ و هوشمندانه‌ شخصی بهره‌مند می‌شوید. حتی‌ اگر آن‌ فرد از روی‌احتیاط مرتکب‌ خطایی‌ در گفتار شود!
متولدین خرداد (دوقلوها)
امروز‌، در رابطه‌ با اعمال‌ و رفتار یکی‌ از اطرافیانتان‌، طاقت‌تان‌ تاق‌ می‌شود و کارد به‌استخوان‌تان‌ می‌رسد و به‌ نقطه‌ای‌ می‌رسید که‌ اصلا تحمل‌ او را ندارید. ولی‌، تا می‌توانید سعی‌ کنید ازطریق‌ گفتگو و مذاکره‌ به‌ توافقی‌ دست‌ یابید، چرا که‌ عصبانیت‌ و خشم‌ راه‌ به‌ جایی‌ نمی‌رود. امروز آشکار شدن‌ برخی‌ از حقایق‌ خانوادگی‌ باعث‌ می‌شوند که‌ انگشت‌ حیرت‌ به‌ دهان‌ بگیرید! یکی‌ از ارتباطات‌ صمیمانه‌تان‌ روند رو به‌ شکوفایی‌ بی‌نظیری‌ را طی‌ خواهد کرد.
متولدین تیر (خرچنگ)
امروز از مراوده‌ و همنشینی‌ با عزیزانتان لذت‌ زیادی‌ خواهید برد و همین‌ باعث‌ می‌شود که‌رشته‌ انس‌ و الفت‌ میانتان‌، مستحکم‌تر از قبل‌ شود. امروز سرانجام‌ سخنی‌ را از دهان‌ همسر یاعزیزتان‌ خواهید شنید که‌ از مدتها قبل‌، در انتظار شنیدنش‌ به‌ سر برده‌ بودید و در همین‌ جا باید صبر وبردباری‌ بی‌نظیر شما را در این‌ رابطه‌، تحسین‌ کرد.‌ در اوج‌ جذابیت‌ و گیرایی‌ خودخواهید بود، فقط در این‌ میان‌ به‌ یاد داشته‌ باشید که‌ نشان‌ دادن‌ کمی‌ انعطاف‌ و گذشت‌، معجزات‌ زیادی‌را به‌ بار می‌آورد!
متولدین مرداد (شیر)
امروز، از آن‌ چنان‌ عقاید و نقطه‌ نظرات‌ محکم‌ و مستدلی‌ در رابطه‌ با مسایل‌ مالی‌ و عاطفی‌برخوردارید که‌ اگر صحبتی‌ از آنها نکنید، از درون‌ به‌ نقطه‌ انفجار خواهید رسید فقط مراقب‌ باشید که‌بیش‌ از آن‌ چه‌ قصد دارید به‌ زبان‌ نیاورید و اطلاعات‌ زیادی‌ از خودتان‌ در اختیار دیگران‌ قرار ندهید. امروز وظایف‌ و موضوعات‌ کاری‌ یا تحصیلی‌ تمام‌ فکر و حواس‌ شما را به‌ خوداختصاص‌ خواهند داد و مجبورید که‌ به‌ یکی‌ از نزدیکانتان‌ اعتماد کنید و حرفهای‌ دلتان‌ را نزد او به‌ زبان‌آورید و خودتان‌ را سبک‌ کنید.
متولدین شهریور (سنبله)
امروزفرصتی‌ عالی‌ عایدتان‌ می‌شود تا شناخت‌ بیشتری‌ از فردی‌ به‌ دست‌ آورید که‌ نسبت‌ به ‌او دو دل‌ و مردد هستید و مایلید نهایت‌ استفاده‌ را از آن‌ ببرید. روز‌ خاطره‌انگیز و به‌یاد ماندنی‌ای‌ در زندگی‌ عاطفی‌تان‌ رقم‌ خواهند خورد و آنها را هرگز فراموش‌ نخواهید کرد. پس‌، درآرامش‌ کامل‌ حداکثر بهره‌ را از امروز ببرید و نگذارید هیچ‌ مانعی‌ آنها را ضایع‌ کنند.تا جای‌ ممکن‌ اوقاتی‌ را به‌ بررسی‌ و حلاجی‌ نگرانی‌ها و دغدغه‌های‌ خانوادگی‌تان‌ اختصاص‌ دهید.
متولدین مهر (ترازو)
امروز‌ بحث‌ و مشاجرات‌ ناراحت‌ کننده‌ و عذاب‌آور با فردی‌ که‌ او را از خود می‌دانستید وروی‌ او حساب‌ می‌کردید، ترجیح‌ می‌دهید که‌ به‌ گوشه‌ امن‌ منزلتان‌ پناه‌ ببرید و اوقاتی‌ را بدون‌ دغدغه‌ وفکر و خیال‌ سپری‌ نمایید. ولی‌، زمانی‌ که‌ یکی‌ از خویشاوندان‌ نزدیکتان‌، با مشکلی‌ مواجه‌ می‌شود ازدل‌ و جان‌ برایش‌ مایه‌ می‌گذاریم‌ و هر کمکی‌ که‌ از دستتان‌ ساخته‌ است‌، برایش‌ صورت‌ می‌دهید. امروز، یکی‌ از استعدادهای‌ خلاقانه‌تان‌ شکوفا می‌شود و نتایجی‌ پر سود و منفعت‌عایدتان‌ می‌کند!
متولدین آبان (عقرب)
امروز‌، تا جای‌ ممکن‌، با چهره‌های‌ آشنا و صمیمی‌ مراوده‌ و همنشینی‌ کنید، چرا که‌ این‌بهترین‌ فرصت‌ است‌ تا دل‌ یکی‌ از نزدیکانتان‌ را به‌ دست‌ آورید که‌ اخیرا بدخلق‌ و عبوس‌ بوده‌ است‌ امروز، مهمانی‌های‌ کوچک‌ و بزرگی‌ برگزار می‌شوند که‌ در آنها خوش‌ می‌درخشید و کانون‌ توجهات‌را به‌ خود اختصاص‌ خواهید داد. فقط در این‌ جشن‌ها مراقب‌ باشید که‌ همسر یا عزیزتان‌ به‌ واسطه‌یکدندگی‌ و لجاجت‌، اوقات‌ خوب‌ و خوش‌ را بر شما خراب‌ نکند به‌ خرج‌دادن‌ کمی‌ سیاست‌ و کاردانی‌، از همه‌ لحاظ به‌ نفع‌ شما تمام‌ خواهد شد.
متولدین آذر (کمان)
امروز، از سخاوت‌ و بلندنظر خاصی‌ برخوردار هستید که‌ این‌ ممکن‌ است‌ به‌ اسراف‌ کاری‌ وولخرجی‌ بیهوده‌ منتهی‌ شود گرچه‌، به‌ نظر می‌رسد که‌ همسر یا عزیزتان‌، با بریز و بپاش‌های‌ بی‌رویه‌ شماموافق‌ نیست‌ و ممکن‌ است‌ در نقطه‌ای‌ حساس‌ و بحرانی جلودارتان‌ شود امروز تامی‌توانید فکر و حواستان‌ را روی‌ چیزها و مسایلی‌ متمرکز نمایید که‌ بیشتر از همه‌ در زندگی‌ برایتان‌اهمیت‌ و ارزش‌ دارند و دغدغه‌های‌ روزمره‌ را به‌ دست‌ فراموشی‌ بسپارید.
متولدین دی (بز)
امروز، تا جای‌ ممکن‌ نظرات‌ شخصی‌تان‌ را بدون‌ به‌ زبان‌ آوردن‌ در دل‌ نگه‌ دارید و از ابراز آنهاخودداری‌ کنید ـ به‌ خصوص‌ اگر عصبانی‌ و هیجان‌ زده‌ هستید وگرنه‌، حرفهایی‌ را بی‌اختیار بیان‌خواهید کرد که‌ بهتر است‌ ناگفته‌ باقی‌ بمانند زندگی‌ اجتماعی‌تان‌ از شور و حال‌ خاصی‌برخوردار خواهد بود و بهتر است‌ تا جایی‌ که‌ می‌توانید از اعتماد به‌ نفس‌ و جسارت‌ نویافته‌تان‌ لذت‌ببرید.
متولدین بهمن (ظرف آب)
امروز، برایتان‌ مهم‌ است‌ که‌ از طرق‌ مختلف‌ روی‌ اطرافیانتان‌ آن‌ چنان‌ تأثیری‌ از خود به‌ جابگذارید که‌ به‌ همه‌ ثابت‌ شود که‌ به‌ خوبی‌ از جریانات‌ و اتفاقات‌ محیط زندگی‌تان‌ آگاه‌ هستید. در این‌زمان‌ فرصتی‌ عالی‌ و استثنایی‌ نصیب‌تان‌ می‌شود تا به‌ همسر یا عزیزتان‌، ارزش‌ واقعی‌ خود را نشان‌دهید و این‌ به‌ نوبه‌ خود و در زمان‌ مناسب‌ به‌ نفع‌ شما تمام‌ خواهد شد. و تا جای‌ ممکن‌، در این‌چارچوب‌ زمانی‌ از حال‌ و هوای‌ رمانتیک‌ خاصی‌ که‌ بر منزلتان‌ حاکم‌ شده‌ است‌، لذت‌ ببرید!
متولدین اسفند (ماهی)
امروز، درگیر شدن‌ در نبرد بین‌ خواسته‌ها و تمایلات‌ شخصی‌ خودتان‌ و دیگران‌، امری‌ وسوسه‌کننده‌ است‌، ولی‌ به‌ این‌ بیندیشید که‌ در مدت‌ زمان‌ طولانی‌، از این‌ نبرد مستمر و خسته‌ کننده‌، چه‌ چیزی‌عایدتان‌ می‌شود؟ پس‌، بهتر است‌ تمام‌ احساسات‌ و عواطف‌ ناخوشایند و منفی‌ را به‌ واسطه‌ نشان‌ دادن‌آمادگی‌تان‌ برای‌ مصالحه‌ و گذشت‌، از خود دور کنید و به‌ آینده‌ای‌ درخشان‌ و پر از صلح‌ و صفا و آرامش‌فکر نمایید. امروز نیازمند آرامش‌ و راحتی‌ خیال‌ کامل‌ خواهید بود!
با تشکر فریبا
__________________
من هنوز ایمان دارم مادرم را خواهم دید
وقتی تمام دیوار بیمارستان تیتر زده اند : آی ... سی .... یو
این فشار ها که به خونت می آیند ،
تمام رگ هایم از بهشت متنفر می شوند
که زیر پایت را خالی می کنند ...
" هومن شریفی "

پاسخ با نقل قول
 


کاربران در حال دیدن موضوع: 1 نفر (0 عضو و 1 مهمان)
 

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code is فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
اچ تی ام ال غیر فعال می باشد



اکنون ساعت 07:06 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.



Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright , Jelsoft Enterprices مدیریت توسط کورش نعلینی
استفاده از مطالب پی سی سیتی بدون ذکر منبع هم پیگرد قانونی ندارد!! (این دیگه به انصاف خودتونه !!)
(اگر مطلبی از شما در سایت ما بدون ذکر نامتان استفاده شده مارا خبر کنید تا آنرا اصلاح کنیم)


سایت دبیرستان وابسته به دانشگاه رازی کرمانشاه: کلیک کنید




  پیدا کردن مطالب قبلی سایت توسط گوگل برای جلوگیری از ارسال تکراری آنها