نمایش پست تنها
  #45  
قدیمی 04-04-2012
مهربان جون آواتار ها
مهربان جون مهربان جون آنلاین نیست.
کاربر عادی
 
تاریخ عضویت: Mar 2012
محل سکونت: کاشمر
نوشته ها: 56
سپاسها: : 133

175 سپاس در 52 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

عدم جریمه خودروهای دارای طرح ترافیک سال 90 در صورت صحت تمدید

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
عدم جریمه خودروهای دارای طرح ترافیک سال 90 در صورت صحت تمدید زمان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور گفت: خودروهای دارای طرح ترافیک سال 90 در صورت تمدید زمان این نوع طرح از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران می‌توانند در شهر تردد و متعاقب آن برگ جریمه‌ای دریافت نکنند.

سرهنگ مرتضی دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس در پاسخ به این سوال که شهرداری تهران مدت اعتبار طرح‌های ترافیک سال گذشته را تا پایان فروردین‌ ماه سال جاری تمدید کرده است، آیا خودروهای دارای این نوع طرح اجازه تردد در شهر تهران را دارند یا خیر گفت: در صورتی که شهرداری تهران و سازمان حمل و نقل و ترافیک این سازمان تمدید زمان برای طرح‌های ترافیک سال گذشته را در نظر گرفته باشند خودروها می‌توانند در شهر تردد کنند و متعاقب آن برگ جریمه‌ای برای افراد صادر نخواهد شد.

وی ادامه داد: سازمان طرح ترافیک مسئول این موضوع است و دوربین‌های طرح ترافیک در اختیار این سازمان قرار دارد. اگر زمان برای طرح ترافیک سال گذشته تمدید شده باشد به صورت خودکار دوربین‌ها پلاک‌های مورد نظر را ثبت نخواهند کرد و متعاقب آن برگ جریمه‌ای صادر نخواهد شد.

این فرمانده انتظامی در پاسخ به این سوال که اگر فردی به اشتباه جریمه شد آیا جریمه وی حذف خواهد شد یا خیر گفت: فرد شاکی باید با مراجعه به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری و دریافت برگ معرفی نامه به پلیس راهور مراجعه و جریمه خود را حذف کند.

ویرایش توسط مهدی : 04-04-2012 در ساعت 06:04 PM دلیل: حذف لینک
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید