نمایش پست تنها
  #530  
قدیمی 02-26-2012
رزیتا آواتار ها
رزیتا رزیتا آنلاین نیست.
مسئول و ناظر ارشد-مدیر بخش خانه داری



 
تاریخ عضویت: Aug 2009
نوشته ها: 16,247
سپاسها: : 9,677

9,666 سپاس در 4,139 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض پیست اختصاصی موتورسواری و اتومبیل رانی كرمانشاه سال آینده افتتاح می شود

مدیركل ورزش و جوانان كرمانشاه:

پیست اختصاصی موتورسواری و اتومبیل رانی كرمانشاه سال آینده افتتاح می شود


كرمانشاه - مدیركل ورزش و جوانان استان كرمانشاه از افتتاح و راه اندازی پیست اختصاصی برای موتورسواری و اتومبیل رانی كرمانشاه در سال آینده خبرداد و گفت: زمینی در محدوده سراب قنبر برای اتومبیل رانان و موتورسواران در نظر گرفته شده كه عملیات اجرایی آن هم اكنون با سرعت خوبی درحال اجراست.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی گردانی روز یكشنبه در اولین نشست هم اندیشی مسوولین اداره كل ورزش و جوانان استان كرمانشاه با سازمان های مردم نهاد (سمن ها) فعال استان، كه در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی كرمانشاه برگزار شد، وجود این سازمان ها را در حل مشكلات جامعه و پیشرفت استان موثر ارزیابی كرد.

وی در ادامه به اهمیت نقش جوانان در توسعه كشور اشاره و با بیان اینكه آن ها در شكل گیری و حفظ 33 ساله انقلاب نقش پررنگی را ایفا كرده اند، خاطرنشان كرد: خوشبختانه امروز رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور كشور توجه خاصی به قشر جوان دارند و همواره نیز برای موفقیت این قشر عظیم تاكید و تلاش داشته اند.

گردانی افزود: در این میان جوانان كرمانشاهی را باید در كشور نمونه دانست و در اكثر زمینه ها و بویژه ورزش شاهد موفقیتها و پیروزیهای خیره كننده آن ها بوده ایم.

مدیركل ورزش و جوانان كرمانشاه یادآور شد: امروز ورزشكاران كرمانشاهی در اكثر تیم های مختلف ملی كشورمان حضور پررنگی دارند و كسب دو سهمیه المپیك كه یكی از آنها در بانوان و برای اولین بار در تاریخ رشته پینگ پنگ بانوان بوده گواه همین مطلب می باشد.

گردانی افزود: خوشبختانه در چند ساله اخیر ورزش كرمانشاه متحول شده و چهار سال پیاپی است كه در ارزیابی های صورت گرفته در تمامی بخش ها و زمینه ها رتبه اول كشور را كسب كرده است.

وی در پایان ضمن اشاره به وجود 48 سازمان مردم نهاد فعال در استان كرمانشاه، از دبیران این نهادها خواست تا برنامه های خود را برای سال آینده به اداره كل ورزش و جوانان كرمانشاه تحویل دهند.


__________________
زمستان نیز رفت اما بهارانی نمی بینم
بر این تکرارِ در تکرار پایانی نمی بینم

به دنبال خودم چون گردبادی خسته می گردم
ولی از خویش جز گَردی به دامانی نمی بینم

چه بر ما رفته است ای عمر؟ ای یاقوت بی قیمت!
که غیر از مرگ، گردن بند ارزانی نمی بینم

زمین از دلبران خالی است یا من چشم ودل سیرم؟
که می گردم ولی زلف پریشانی نمی بینم

خدایا عشق درمانی به غیر از مرگ می خواهد
که من می میرم از این درد و درمانی نمی بینم

استاد فاضل نظری
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید