نمایش پست تنها
  #6  
قدیمی 03-05-2011
رزیتا آواتار ها
رزیتا رزیتا آنلاین نیست.
مسئول و ناظر ارشد-مدیر بخش خانه داری



 
تاریخ عضویت: Aug 2009
نوشته ها: 16,247
سپاسها: : 9,677

9,666 سپاس در 4,139 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض پرداخت حقوق کارکنان دولت اینترنتی شد

پرداخت حقوق کارکنان دولت اینترنتی شد

بر اساس بخشنامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، کارمندان دولت موظف شدند نسبت به ثبت اطلاعات در خواستی در سامانه اطلاعات نظام اداری اقدام کنند.

به گزارش پیمانه به نقل از اکونیوز ،در این بخشنامه آمده است: با توجه به اینکه سامانه اطلاعات نظام اداری به منظور ساماندهی و مدیریت بهنگام داده ها و اطلاعات نظام اداری از جمله اطلاعات منابع انسانی توسط این معاونت طراحی و استقرار یافته و بستر اجرایی آن در دستگاه های اجرایی ملی و استانی فراهم شده است، همه کارمندان دولت (اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی...) موظف‌اند نسبت به ثبت اطلاعات خواسته شده در سامانه مذکور به نشانی www.karmandiran.ir اقدام و واحد امور اداری دستگاه های اجرای نیز داده‌های ورودی توسط کارمندان را تائید کنند.

بر این اساس معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط، در نظر دارد تا با ایجاد پایگاه اطلاعاتی و نرم افزارهای مربوط، کلیه امور اداری کارکنان و خانواده آنان را به صورت اینترنتی انجام دهد.

با این اقدام در گام نخست دو موضوع حل می‌شود. اول این که بیمه همه کارکنان و خانواده آنان به صورت متمرکز انجام خواهد شد. دوم این که پرداخت حقوق از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

تا کنون حدود 38 هزر نفر از کارمندان دولت در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

کارمندان برای ثبت نام در این سامانه به شناسنامه، آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد و فایل اسکن شده عکس پرسنلی با حجم کم تر از 300 کیلو بایت نیاز دارند.

این سامانه فقط برای کارمندان رسمی، پیمانی یا قراردادی دولت یعنی یکی از دستگاه های اجرایی کشور طراحی شده و باقی افراد نباید در آن ثبت نام کنند.
__________________
زمستان نیز رفت اما بهارانی نمی بینم
بر این تکرارِ در تکرار پایانی نمی بینم

به دنبال خودم چون گردبادی خسته می گردم
ولی از خویش جز گَردی به دامانی نمی بینم

چه بر ما رفته است ای عمر؟ ای یاقوت بی قیمت!
که غیر از مرگ، گردن بند ارزانی نمی بینم

زمین از دلبران خالی است یا من چشم ودل سیرم؟
که می گردم ولی زلف پریشانی نمی بینم

خدایا عشق درمانی به غیر از مرگ می خواهد
که من می میرم از این درد و درمانی نمی بینم

استاد فاضل نظری
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید