نمایش پست تنها
  #8  
قدیمی 01-27-2011
امیر عباس انصاری آواتار ها
امیر عباس انصاری امیر عباس انصاری آنلاین نیست.
مسئول ارشد سایت ناظر و مدیر بخش موبایل

 
تاریخ عضویت: Sep 2007
محل سکونت: تهرانپارس
نوشته ها: 8,211
سپاسها: : 8,720

6,357 سپاس در 1,362 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

یک دوربین پنج مگاپیکسلی متوسط
Motorola DEFY به یک دوربین پنج مگاپیکسلی متوسط مجهز است که قادر است عکس هایی با حداکثر رزولوشن 1944*2592 پیکسل ثبت نماید. یک فلاش LED هم این دوربین را همراهی می کند اما نباید در فضاهای به شدت کم نور ، انتظار معجزه از آن داشته باشید.
رابط دوربین بسیار ساده است ، یک نشانگر رزولوشن ، یک شمارنده که تعداد عکس هایی را که می توانید تا پیش از پر شدن حافظه تان ثبت کنید و یک کلید شاتر مجازی ، تنها چیزهایی هستند که در این رابط دیده می شوند. با ضربه ای بر روی صفحه میانبر گالری (با پیش نمایشی از آخرین عکس ثبت شده) و کلیدهای افزایش و کاهش بزرگنمایی نمایان می شوند.



برچسب های سفارشی یا Custom tags قابلیت مفیدی هستند که به شما اجازه می دهند عکس های تان را سازمان دهی نموده و آن ها را مرتب نگاه د ارید . می توانید برچسبی چون «تعطیلات» به عکس های تان بیافزایید و تا زمانیکه آن را به صورت دستی حذف نکنید ، در جای خود باقی خواهد ماند. افزودن و حذف برچسب ها بسیار ساده و آسان انجام می گیرد. یک برچسب خودکار هم برای افزودن مکان به عکس های ثبت شده به کار می رود.
عکس های ثبت شده توسط دوربین می توانستند از آنچه هستند بهتر باشند. بزرگترین مشکل دوربین ثبت کردن عکس های با نوردهی پایین است. از سوی دیگر ، رندر رنگ ها هم چندان خوب نیست ، تصاویر کسل کننده هستند و ته رنگ آبی در همه آن ها دیده می شود. از سوی دیگر سطح نویزها قابل تحمل است و میزان جزئیات هم عالیست. کیفیت عکس ها را در بهترین حالت می توان در سطح متوسط دانست.

ضبط ویدیویی VGA
رابط بخش فیلمبرداری هم مشابه رابط بخش عکاسی و تنها تفاوت آن ها در نبود کلیدهای بزرگنمایی در این قسمت است.


ضبط ویدیویی با رزولوشن VGA و با نرخ 30 فریم بر ثانیه محدود می شود. گرچه بر روی کاغذ این موضوع اصلا جالب به نظر نمی رسد اما ویدیوها بسیار خوب هستند و تماشای آن هم لذت بخش است.

امکانات ارتباطی عالی
Motorola DEFY به امکانات ارتباطی فوق العاده ای مجهز است . پشتیبانی چهاربانده از GSM/GPRS/EDGE و دو بانده از 3G با سرعت دریافت 7.2 مگابیت بر ثانیه و سرعت ارسال 2 مگابیت بر ثانیه به لطف پشتیبانی از HSPA تنها بخشی از امکانات گوشی است.
در مورد امکانات ارتباطی محلی هم Motorola DEFY از Wi-Fi b/g/n و بلوتوث 2.1 با پشتیبانی از A2DP و پورت MicroUSB مجهز است. می توانید DEFY را در چندین حالت دسترسی به کارت حافظه ، فقط شارژ ، همگام سازی با Windows Media و Portal and Tools به رایانه متصل کنید. در حالت دسترسی به کارت حافظه ، کارت حافظه قفل شده و نمی توانید به بسیاری از نرم افزار ها دسترسی داشته باشید.
گوشی از اسلات کارت حافظه microSD هم برخوردار است که برای انتقال گروهی فایل ها بسیار مفید واقع می شود.


گرچه نرم افزار phone portal را می توان به عنوان جذاب ترین بخش امکانات ارتباطی گوشی انتخاب نمود. این نرم افزار در واقع مرورگر شما را به یک نرم افزار PC Suite قدرتمند تبدیل می کند. با استفاده از اتصال USB یا Wi-Fi ، DEFY یک آدرس IP به شما می دهد تا آن را در نوار آدرس مرورگر خود وارد کرده و از گزینه های در دسترس بهره بگیرید.


حتی می توانید یک نام کاربری و کلمه عبور هم برای افزایش امنیت دسترسی به گوشی تعبیه نمایید. بعد از انجام این کار ، امکان مرور عکس ها (البته مرورگر فایل ها تنها در Internet Explorer کار می کند) ، انجام تنظیمات و مدیریت مخاطبین که شامل ارسال و دریافت پیام ها نیز می شود ، را در اختیار داشته باشید.
ایده این کار عالیست ، شما همیشه به تمامی عملکردهای PC Suite نیاز ندارید و علاوه بر این ، بسیاری از مواقع اصلا این نرم افزار بر روی کامپیوتری که در حال استفاده از آن هستید ، نصب نیست.
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید