نمایش پست تنها
  #59  
قدیمی 12-06-2010
مهدی آواتار ها
مهدی مهدی آنلاین نیست.
مسئول و ناظر ارشد - مدیر تالار موبایل و دوربین دیجیتال

 
تاریخ عضویت: Jul 2010
محل سکونت: هر کجا هستم باشم،آسمان مال من است!
نوشته ها: 7,439
سپاسها: : 4,552

4,939 سپاس در 1,683 نوشته ایشان در یکماه اخیر
Lightbulb افزايش ظرفيت مراكز پيامك همراه اول تا دو ماه آينده

معاون نظارت و مديريت شبکه شركت ارتباطات سيار ايران گفت كه تا حدود دو ماه آينده ظرفيت مراکز پيامك از 10 هزار پيام کوتاه در ثانيه به 40 هزار پيام کوتاه در ثانيه افزايش مي‌يابد.

غالب حريري در گفت‌و‌گو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده مي‌توان گفت كه پياده‌سازي سيستم جديد مراکز پيامك تا حدود دو ماه ديگر يعني تا بهمن‌ماه تمام مي‌شود و در نوروز سال 90 مشترکان همراه اول بدون هيچ مشكلي مي‌توانند پيام‌هاي خود را ارسال کنند.

به گفته معاون نظارت و مديريت شبکه شركت ارتباطات سيار ايران در سال جاري ارسال پيامک از 70 ميليون در روز به 100 ميليون پيامک افزايش يافته است.

او ميزان موفقيت تماس از سيم‌کارت‌هاي همراه اول را 96 درصد عنوان و تصريح كرد: ميانگين درصد موفقيت مکالمات در تهران 97 درصد است اما اين عدد در کل کشور حدود 96 درصد عنوان شده، به اين معني که از هر 100 تماس انجام شده تنها حدود 3 تا 4 تماس با مشکل برقراري ارتباط مواجه مي‌شود.

به گزارش ايسنا حريري هم‌چنين معتقد است: بيش از 70 درصد پيام‌هايي كه با عدم موفقيت در ارسال روبه‌رو مي‌شوند، به دليل پربودن حافظه گوشي مشترك است.
به گفته وي مشتركان بايد بدانند پيام‌هايي كه به هر دليلي در مسير با مشکل مواجه شده و به مقصد نمي‌رسند، در سيستم صورتحساب‌گيري محاسبه نمي‌شوند بنابراين مبلغي به اين منظور از مشترک کسر نمي‌شود.


منبع: ایسنا
15/9/89



__________________
تازه تر کن داغ ما را، طاقت دوری نمانده
شِکوه سر کن، در تن ما تاب مهجوری نمانده
پر گشاید شور و شیون از جگرها ای دریغ !
دل به زخمی شعله ور شد، جان به عشقی مبتلا
بر نتابد سینه ما داغ چندین ماجرا
تازه شد به هوای تو دل تنگ ما ای وای !

پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید