نمایش پست تنها
  #9  
قدیمی 09-03-2010
Omid7 آواتار ها
Omid7 Omid7 آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
محل سکونت: نصف جهان
نوشته ها: 9,286
سپاسها: : 14

95 سپاس در 74 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

عادل و یارانش برای اولی می جنگند

روزهای پایانی جام ستاره ها نوید شب های بسیار پر هیجانی در مجتمع سبز ولنجک می دهد. همین فردا شب در آخرین بازیهای مرحله مقدماتی در گروه دوم استقلال و تیم عادل فردوسی پور برای معرفی تیم اول این گروه بازی حساسی مقابل یکدیگر خواهند داشت.

سایت گل- استقلال و پاراگ دو تیمی هستند که با توجه به 6 امتیاز کسب شده صعود خود به مرحله نیمه نهایی را قطعی کرده اند. با این وجود هر دو تیم در تلاش هستند تا تیم اول گروه خود باشند. استقلال البته برای رسیدن به هدف خود تنها به یک امتیاز نیاز دارد، در حالی که تیم پاراگ با عادل فردوسی پور هر 3 امتیاز بازی مستقیم فردا شب را می خواهد. فردا شب البته به غیر از بازی استقلال و پاراگ در ساعت22، تیم های وسپین و هنرمندان نوین هم از ساعت 21 روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت. این دو تیم بدون امتیازند و شانسی برای صعود ندارند.

بازیهای جام ستاره ها یکشنبه شب با برگزاری بازیهای گروه اول و معرفی دو تیم برتر این گروه به کار خود در مرحله مقدماتی پایان خواهد داد. در گروه اول دو تیم 4 امتیازی هنرمندان و منتخب جام جهانی 98 از شانس بیشتری برای صعود برخوردارند. در این گروه پرسپولیس و مجتمع سبز یک امتیازی هستند.

مرحله نیمه نهایی جام ستاره ها سه شنبه شب و بازیهای فینال و رده بندی پنج شنبه شب برگزار خواهد شد. این بازیها در مجتع سبز واقع در خیابان یمن در منطقه ولنجک تهران در حال برگزاری است.
__________________
مدت ها بود سه چیز را ترک کرده بودم
شعر را... ماه را.... و تو را ...
امروز که به اجبار قلبم را ورق زدم
هنوز اولین سطر را نخوانده
تو را به خاطر آوردم و شب هاي مهتاب را...
ولی نه...!! باید ترک کنم
هم تو را....هم شعر را .... و هم‌‌‌٬ همه ی شب هایی را که به ماه نگاه می کردم...

======================================

مسابقه پیش بینی نتایج لیگ برتر ( اگه دوست داشتی یه سر بزن دوست من )
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید