نمایش پست تنها
  #6  
قدیمی 08-27-2010
Omid7 آواتار ها
Omid7 Omid7 آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
محل سکونت: نصف جهان
نوشته ها: 9,286
سپاسها: : 14

95 سپاس در 74 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

شب سوم جام ستاره ها- درخشش ستارگان استقلال

تیم منظم پیشکسوتان استقلال تیم وسپین را که دو غایب مشهور داشت با نتیجه ای پرگل برد. وسپین تیمی شامل هنرمندان نام آشناست که برای گرم کردن تنور بازها وارد جام شد


سایت گل- شب سوم رقابت های جام ستاره ها پنج شنبه شب در هوای مطبوع شمال شهر تهران پیگیری شد.

زمین ورزشگاه مجتمع سبز ولنجک شاهد برگزاری تنها رقابت شب سوم جام ستاره ها بود. قرار بود دیشب بازی تیم پاراگ(یاران عادل فردوسی پور) و تیم هنرمندان نوین(خوانندگان) ساعت 22 برگزار شود اما بدلیل حضور عادل فردوسی پور مجری محبوب در برنامه نود و اینکه خود عادل دوست داشت که در تمام بازی های جام ستاره ها حضور داشته باشد و غایب نباشد این بازی به ساعت 20:30 جمعه شب موکول شد تا امشب شاهد سه دیدار باشیم.

به غیر از بازی معوقه دیشب ساعت 21:30 تیم مجتمع سبز به مصاف تیم منتخب 98 خواهد رفت و ساعت 22:30 تیم قدیمی های پرسپولیس با تیم هنرمندان دیدار خواهد کرد.



برد پرگل استقلالی ها

اما تک دیدار دیشب بین تیم های قدیمی های استقلال و وسپین با نتیجه جالبی به پایان رسید. قدیمی های استقلال که با تمام قدرت به میدان آمده بودند با نتیجه جالب توجه 11 بر صفر از سد تیم وسپین گذشت. یکی از نکات جالب بازی دیشب معرفی بازیکنان دو تیم از سوی مجری برنامه بود که نامها را اعلام می کرد.

او ابتدا از تیم وسپین شروع کرد و پیمان قاسم خانی وی برادر کوچک محراب را نویسندگان سریالهای طنز تلویزیونی و آنها را بمب خنده و نمک نامید. سپس اشکان نامداری را دروازه بان سابق استقلال که در جام ستارهها یک مهاجم خوب است معرفی کرد. دیگر بازیکنان این تیم حمید میهن دوست، سیاوش کمال، اشکان درخشانی و محمد حاتم نژاد تشکیل می دادند.

وسپین پژمان جمشیدی، بازیکن اصلی تیمش را بدلیل مصدومیت در بازی اول در اختیار نداشت تا جمشیدی که برگزار کننده رقابتهاست، کار مربیگری را انجام دهد. نبود این بازیکن خوش اخلاق و دوست داشتنی ضربه بزرگی برای تیم وسپین بود. اما مجری برنامه استقلالیها را به صورت ویژه ای معرفی کرد.

دروازه بان قدیمیهای استقلال البته تنها بازیکنی بود که سابقه استقلالی بودن نداشت، صابر محسن­دوست بی شک دیشب براحتی و باخیال راحت درون دروازه ایستاد تا شاهد برد یازده گله تیمش باشد. اما مهدی پاشازاده از سوی مجری یکی از عوامل اصلی راهیابی به جام جهانی 98 فرانسه معرفی شد و مجری از حاضران خواست که به شدت پاشازاده را تشویق کند و گفت اگر پاشازاده با ضربه سر توپ را از روی خط بیرون نمی کشید شاید ایران به جام جهانی 98 صعود نمی کرد.

بازیکن بعدی محمد نوازی بود که دیوید بکام استقلال در اواخر دهه 70و دهه 80 معرفی شد. ستار همدانی مدافع رد نشدنی و بهروز پرورش خواه نوازنده شوت های نوستالژیک برای استقلال معرفی شد. رضا حسن زاده هم زننده گل بیاد ماندنی به ژاپن ، رضا بتنی معرفی شد. بازیکنان بعدی استقلال محمد مومنی، هاشم حیدری و محمدرضا مهرانپور بودند که حیدری از سوی مجری، فوتبالیست فوتسالیت محبوب و مهران پور هافبک خوب و وفادار به استقلال بحران زده در اوایل دهه 70 معرفی شد. مربی تیم استقلال علی شوری ومربی تیم وسپین پژمان جمشیدی بودند.



شرح بازی:

تقابل تیم نویسندگان با تیم استقلال مشخص بود از لحاظ فنی جدالی نابرابر است، بخصوص اینکه تیم وسپین بدون پژمان جمشیدی به میدان میرفت و تنها اشکان نامداری، آنهم بصورت بازیکن در اختیار داشت.

نامداری البته در این بازی موفق به گلزنی نشد، یک بار توپ را به دیرک دروازه استقلال زد و دوبار بیلبوردهای تبلیغاتی را به خوبی نشانه گرفت و یکی را پاره و دیگری را سرنگون کرد. اما استقلال بر خلاف تیم وسپین که مرتب تعویض میکرد تا بلکه از باخت پرگل فرار کرد، در دونیمه با دو ترکیب متفاوت به میدان رفت. در نیمه اول استقلال با ترکیب صابر محسن دوست، مهدی پاشازاده، محمد نوازی، ستار همدانی و بهروز پرورش خواه به میدان رفت و خیلی زود بر بازی مسلط شد. نیمه اول برای استقلال 6 گل در بر داشت که آبی ها در دقایق 5،7،و20 توسط شوت های بهروز پرورشخواه به گل رسیدند.

همچنین در این نیمه مهدی پاشازاده در دقایق 11و13 روی یک و دو های بسیار هماهنگ با ستار همدانی و بهروز پرورش خواه گلزنی کرد. جالب اینجا بود که در دقیقه 13 پاشازاده که زننده گل چهارم استقلال بود توپ را آنقدر محکم و پرسرعت در دروازه جای داد که تور دروازه پاره شد وفهیمی راد داور بازی متوجه گل شدن توپ نشد. ناظر بازی در این لحظه بخوبی به داور گل شدن توپ را اعلام کردتا گل چهارم استقلال به ثبت برسد.

در نیمه دوم استقلال ترکیب بازیکنانش را عوض کرد و رضا حسن زاده ، محمد مومنی ، هاشم حیدری و محمدرضا مهران پور نیمه دوم برای استقلال بازی کردند البته آنها از تیم نیمه اول استقلال کمتر گل به ثمر رساندند رضا حسن زاده در دقیقه 22 ، هاشم حیدری در دقایق 26 و30 ، محمد رضا مهران پور در دقیقه 28 و محمد مومنی در دقیقه 29 زننده 5 گل استقلال در نیمه دوم بودند.


در حاشیه:

*بازی دیشب به خاطر لغو شدن بازی تیم عادل فردوسی پور از تماشاگران کمتری برخوردار بود اما در نیمه دوم تعداد تماشاگران نیمی از سکو ها را پر کرد . نور ورزشگاه در شب دوم از وضعیت بهتری برخوردار شده و مسئولان زمین چمن مجتمع سبز ولنجک چند نورافکن به نورافکن های ورزشگاه اضافه کردند .

*چمن ورزشگاه به خاطر آبیاری خوب در چند روز گذشته از وضعیت مناسبی برخوردار بود. هرچند بلند به نظر می رسید . داور بازی کار راحتی در پیش داشت و کل 40 دقیقه دیشب تنها 3 بار به نشانه خطا سوت زد 11 بار سوت بازی را برای به ثمر رسیدن گل ها به صدا درآورد.

*بازی ها فعلاً جوانمردانه دنبال می شود جالب اینجاست که طرفداران استقلال که به ورزشگاه آمده بودند با توجه به نتیجه بازی منتخب 98 و قدیمی های پرسپولیس دوست دارند که استقلال در مرحله بعد با پرسپولیس بازی کند. بازی منتخب 98 و پرسپولیس با نتیجه 5بر3 به نفع منتخب 98 به پایان رسید . مثل اینکه طرفداران استقلال با توجه به وضعیت این تیم و پرویز مظلومی به شدت نگران داربی 2 مهر ماه استقلال و پرسپولیس هستند.

*یکی دیگر از نکات جالب توجه بازی دیشب حضور حمید طالب زاده بازیکن تیم هنرمندان نوین و خواننده ترانه معروف این روزها یعنی « همه چی آرومه» بود که مسئولان تیم هنرمندان نوین به او خبر نداده بودند که بازی تیمش مقابل پاراگ به امشب موکول شده است.

* امشب رقابتهای جام ستاره ها با مسابقات پیش بینی فوتبال که شامل سه بازی امشب و دیدار حساس استقلال و سپاهان است با جوایز نقدی خوبی توام خواهد بود و مطمئنا امشب جمعیت زیادی به ورزشگاه خواهند آمد.
__________________
مدت ها بود سه چیز را ترک کرده بودم
شعر را... ماه را.... و تو را ...
امروز که به اجبار قلبم را ورق زدم
هنوز اولین سطر را نخوانده
تو را به خاطر آوردم و شب هاي مهتاب را...
ولی نه...!! باید ترک کنم
هم تو را....هم شعر را .... و هم‌‌‌٬ همه ی شب هایی را که به ماه نگاه می کردم...

======================================

مسابقه پیش بینی نتایج لیگ برتر ( اگه دوست داشتی یه سر بزن دوست من )
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید