نمایش پست تنها
  #28  
قدیمی 08-17-2010
Omid7 آواتار ها
Omid7 Omid7 آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
محل سکونت: نصف جهان
نوشته ها: 9,286
سپاسها: : 14

95 سپاس در 74 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

فردوسی پور: من مقصرم یا کسانی که برایش کارت گرفتند؟

عادل فردوسی پور مطمئن است اشتباهی درباره پخش ماجرای بهتاش فریبا نداشته است.

تهیه کننده و مجری محبوب برنامه نود در پاسخ به گفته های منصور پورحیدری ، مدیر فنی استقلال که او را متهم به تخریب شخصیت بهتاش فریبا در برنامه نود کرده بود به خبرآنلاین گفت:« ما هیچ توهینی به آقای فریبا نکردیم. تصویری را که یکی از عکاسان برای برنامه مان فرستاده بود را پخش کردیم و این خود آقای فریبا بود که خواست در این باره توضیح بدهد. »

فردوسی پور ادامه داد:« ایشان خودشان بحث نحوه نشستن شان روی نیمکت تیم را مطرح کردند و گفتند برای مشکلاتی که دارند با کارت مسئول تدارکات روی نیمکت می نشینند. اتفاقا خود ما هم به این نوع برخورد با یک بازیکن ملی اعتراض داریم و می گوییم نباید به این شکل باشد. آن وقت من چه اشتباهی در این مورد داشته ام؟ من مقصرم یا کسی که این کار را کرده؟»

فردوسی پور در نود دوشنبه شب عکسی از بهتاش فریبا را نمایش داد که در آن مربی استقلال با کارت مربی بدنساز روی نیمکت تیمش نشسته بود و دقایقی بعد فریبا روی خط برنامه نود آمد و توضیح داد:« این کارت را به اشتباه انداخته بودم. من چون مدرک مربیگری ام تکمیل نبود ، سازمان لیگ برایم کارت مربیگری صادر نکرد و مجبور شدم با کارت مدیر تدارکات روی نیمکت استقلال بنشینم . سه ماه دیگر در کلاس ها شرکت می کنم و مشکلم حل می شود اما اصلا ناراحت نمی شوم که شیشه آب برای بازیکنان تیمم ببرم. من به عنوان مسئول تدارکات هم که روی نیمکت بنشینم ایرادی ندارد چون هدفم کمک به تیم است. اگر می دانستم قوانین عوض شده هیچ وقت به استقلال نمی آمدم اما دیگر در اواسط کار نمی توانستم تیم را ول کنم و بروم.»
__________________
مدت ها بود سه چیز را ترک کرده بودم
شعر را... ماه را.... و تو را ...
امروز که به اجبار قلبم را ورق زدم
هنوز اولین سطر را نخوانده
تو را به خاطر آوردم و شب هاي مهتاب را...
ولی نه...!! باید ترک کنم
هم تو را....هم شعر را .... و هم‌‌‌٬ همه ی شب هایی را که به ماه نگاه می کردم...

======================================

مسابقه پیش بینی نتایج لیگ برتر ( اگه دوست داشتی یه سر بزن دوست من )
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید