نمایش پست تنها
  #5  
قدیمی 08-13-2010
Omid7 آواتار ها
Omid7 Omid7 آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
محل سکونت: نصف جهان
نوشته ها: 9,286
سپاسها: : 14

95 سپاس در 74 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض جنجال لباس دختران فوتباليست ايران در سنگاپور

با اعلام نارضايتي سپ بلاتر رئيس فيفا از لباس فوتباليست‌هاي ايراني حاضر در المپيك سنگاپور، مسئولان ورزش ايران براي جلب رضايت وي به تكاپو افتاده‌اند



سايت گل ـ تيم نوجوانان فوتبال بانوان ايران، تيمي يكتا در سراسر دنياست، تيمي كه بخشي از پروژه توسعه فوتبال در ميان بانوان است و در اين راه با مشكلات بسياري دست و پنجه نرم مي‌كند.

به گزارش گل بازي دو تيم بانوان نوجوان ايران و تركيه در المپيك نوجوانان سنگاپور در شرايطي برگزار شد كه رئيس و نايب رئيس فيفا به همراه سه هزار تماشاگر از آن ديدن مي‌كردند. ظاهرا براتر براي اين تماشاي مسابقه ايران را انتخاب كرده است كه ببيند يك كشور مسلمان چگونه شرايط خود را با قوانين فيفا وقف داده است اما شرايط آنطور كه ما مي‌خواستيم پيش نرفت در حالي كه دختران ايران برتري 2 بر يك خود را با شكست 4 بر 2 عوض مي‌كردند، بلاتر هم نسبت به لباس تيم ايران ابراز ناراحتي كرد. جملاتي كه او نسبت به مسئولان ايراني به زبان آورد آنها را نگران و عصبي كرده است.

بلاتر ـ علي‌آبادي :يك اتفاق تكراري
سپ بلاتر رئيس فيفا محمد علي‌آبادي را خوب به خاطر دارد. او 4 سال پيش در همين روزها دستور تعليق فوتبال ايران را صادر كرد و اين حكم دليلي جز فعاليت‌هاي رئيس سابق سازمان نداشت.

علي‌آبادي كه امروز رئيس كميته ملي المپيك است همراه با افشارزاده دبير خود براي گفت‌وگو نزد بلاتر رفتند اما بلاتر آنها را به حضور نپذيرفت و گفت كه بين دو نيمه با هم حرف مي‌زنند. بين دو نيمه بلاتر كه به شدت نسبت به لباس دختران فوتباليست اعتراض داشت به مسئولان ايراني هشدار داد. افشارزاده در اين مورد به ايسنا گفته است شايد بلاتر از مسائل ديگري دلخور بود و اين اشارت احتمالا مسائل قبلي في‌مابين دلالت دارد.

علي‌آبادي همان كسي كه حكم دادكان رئيس سابق فدارسيون فوتبال را در سال 2006 صادر كرد و دادكان در اين‌باره هميشه از اظهارنظر بلاتر صحبت كرده است ...


لباس عوض شد
گرچه دبير كميته ملي المپيك طبق معمول تقصير را به گردن فدراسيون فوتبال انداخته اما در اين‌باره حقايق ديگري هم وجود دارد. چند ماه پيش فدراسيون فوتبال در پي ممانعت فيفا از فعاليت تيم بانوان نوجوان ايران اقدام به رأي‌زني‌هاي متعددي با مقامات مسئول كرد و در نهايت لباس جديدي را به مسئولان فيفا معرفي كرد و اين لباس مورد تأييد قرار گرفت اما در شرايطي كه آنها با اميد بسيار در مراسمي اقدام به رونمايي از اين لباس كردند، مرضيه اكبرآبادي مسئول ورزش بانوان سازمان تربيت بدني با استفاده از اين لباس مخالف كرد تا فدارسيون مجبور به تغييراتي در اين زمينه بشود به گزارش سايت گل اين تغييرات به اطلاع فيفا نرسيده و همين مسأله دلخوري شديد بلاتر را در پي داشته است چرا كه لباس فعلي(و به خصوص كلاه دختران ايراني) با عكسي كه براي فيفا ارسال شده اشت مطابقت ندارد.

مقصر كيست؟
حمله بهرام افشارزاده متعاقبل اتفاقات روز پنجشنبه در ادامه ناراحتي‌هاي او از علي كفاشيان است. او با لحني تند به انتقاد از فدارسيون فوتبال پرداخته و مسئولان فدراسيون را به ناكارآمدي متهم كرده است. در عين حال به تيم بانوان ايران اعلام شده كه آنها بايد با آن كلاهي به ميدان بروند كه عكس‌اش را براي فيفا ارسال كرده‌اند. اين موضوع حتي ممكن است با انصراف ا يران از ادامه حضور در رقابت‌ها به پايان برسد.

مسأله‌اي كه اتفاق افتاده به شرع و عرف حاكم بر جامعه ايران پهلو مي‌زند و بدون شك هر تصميمي دردسرهاي تازه‌اي را متوجه فدراسيون فوتبال خواهد كرد؛ البته در اين بين بيش از هر چيز غيبت مرضيه اكبرآبادي در پاسخگويي جلب توجه مي‌كند.
__________________
مدت ها بود سه چیز را ترک کرده بودم
شعر را... ماه را.... و تو را ...
امروز که به اجبار قلبم را ورق زدم
هنوز اولین سطر را نخوانده
تو را به خاطر آوردم و شب هاي مهتاب را...
ولی نه...!! باید ترک کنم
هم تو را....هم شعر را .... و هم‌‌‌٬ همه ی شب هایی را که به ماه نگاه می کردم...

======================================

مسابقه پیش بینی نتایج لیگ برتر ( اگه دوست داشتی یه سر بزن دوست من )
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید