نمایش پست تنها
  #32  
قدیمی 08-03-2010
Elnaz_MJ آواتار ها
Elnaz_MJ Elnaz_MJ آنلاین نیست.
کاربر عادی
 
تاریخ عضویت: Aug 2010
نوشته ها: 34
سپاسها: : 5

3 سپاس در 3 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض زندگی نامه مایکل جکسون همه چیز در باره michael jackson

در 5 ماه مارس 2010 به مناسبت سالگرد کنفرانس دیس ایز ایت شارل تامسون با جنیفر باتن گیتاریست گروه مایکل گفتگویی کرد تا او از پشت صحنه ی تورها و خاطراتش با مایکل بگوید.



جنیفر همون گیتاریست قد بلند با موهای روشن است که اگر شما کنسرت های مایکل یا مونوالکر رو دیده باشید حتما با اون آشنا هستید جنیفر یک زمانی گفت : این ایده ی مایکل بود که موهامو روشن مایل به سفید و بزرگ درست کنم".
انتخاب شدن برای تور بد:
اون مدت ها در سان دیگو زندگی میکرد و برای گروههایی مینواخت اما بعد از مدتی تصمیم گرفت برای موفقیت در زمینه ی موسیقی به لوس آنجلس بیاد در یک روز سرنوشت ساز نمایندگان مایکل جکسون باهاش تماس گرفتن و از او خواستند به برنامه ایی که برای انتخاب موزیسین های تور بد است بیاد.
"اون برنامه برای هزاران نفر بود و این نسبتا سخت بود"
اون اضافه میکنه:" من رفتم اونجا فقط یک دوربین بود هیچ گروهی در کار نبود من چند قطعه به ریتم فانک زدم و برنامه رو با آهنگ بیت ایت خاتمه دادم این آهنگو قبلا در سان دیگو بارها زده بودم"
اون برای تور بد انتخاب شد و زندگیش تغییر کرد. " بیشتر شبیه یک تعطیلات بود من قبلا آموزش میدادم و مینواختم هفت روز هفته و به سختی پول در میاوردم الان در بزرگترین تور دنیا بودم و فقط با 3 روز کار در هفته 10 برابر اونو بدست میاوردم"

تمرینات تور بد
تمرینات تور بلافاصله شروع شد هفت روز هفته برای دوماه ، ماه اول خواننده و رقصنده ها جدا تمرین میکردن از ماه دوم با استودیو و نوازنده ها همرا شدن اینجا بود که برای اولین بار جنیفر مایکلو دید.
" ما شنیده بودیم اون عاشق موسیقیه و میخواد برقصه به محضی که از در وارد شد واستاد تا اونایی که تازه وارد بودن بهش معرفی بشن . من یادم میاد مدیر برنامه اش فرانک دیلو با موهای دم اسبی و سیگار اومد من هر دوشونو نگاه میکردم مایکل خیلی صورت زیبایی داشت واقعا زیبا بود.
اون خیلی سخت کار میکرد وقتی تمرینات تموم شد ما حداقل یک بار در روز کل شو رو اجرا میکردیم بعضی وقتها هم دوبار اون میگفت:" ارزش تمرین به زیاد بودن و شدید بودنشه طی زمان باعث میشه همه روی صحنه احساس راحتی کنیم"
تور بد
شب افتتاحیه در توکیو بود من خیلی هیجان داشتم تا به حال برای این همه آدم برنامه اجرا نکرده بودم واقعا هیجان انگیز بود توی خیابون میدیدم این همه جمعیت دارن میان برنامه رو ببینن و من قراره در کنار گورهی باشم که کارشونو میخوان به بهترین شکل ارائه بدن"
انزوای مایکل جکسون:
من واقعا برای مایکل ناراحت بودم اون در با شهرتی که داشت به دام افتاده بود هر جا میرفت سیل عظیمی دور و برش رو میگرفتن میخواست بره خرید همه صداش میکردن و باید با یک عده محافظ بره اون واقعا در اتاق هتل زندونی شده بود.
اون میخواست اینو به صورتی جبران کنه و وقتشو با همراهانش بگذرونه
بعضی اوقات بنا به مورد به پارک های عمومی میرفت به همراه تیمش اولین بار در دیزنی لند توکیو شروع کردیم ما همه رفتیم رولركاستر سواری باور نکردنی بود وقتی تموم شد از ما پرسیدن میخوایم یک دور دیگه بزنیم و ما خیلی خیلی خیلی ضایع شدیم"
بعد از تور بد


تور بد در ژانویه 1989 به اتمام رسید و گروه منحل شد. قبل از اون شریل کرو خواننده ی همراه مایکل حرفهایی رو بر ضد مایکل در گفتگوهاش زد مثل اینکه اون نمیدونه با کی کار میکنه و اسم هیچکس یادش نمیمونه این حرف از اونجا نشات میگیره که یکبار مایکل شریل رو جنیفر صدا کرد ولی که چی؟ به این معنی نبود که مایکل به همکاراش اهمیت نده.
تور بد تموم شد و مایکل به استودیو برگشت تا روی آلبوم دنجراس کار کنه و جنیفر داشت روی کارش سرمایه گذاری میکرد تا دوباره به گروه مایکل دعوت بشه اون اولین آلبوم خودشو با همکاری استیو وندر به نام " فراسو ،وزش ، آنسو" در سال 92 منتشر کرد


منبع:وبلاگ مایکل جکسون

ویرایش توسط SHeRvin : 08-04-2010 در ساعت 02:31 PM دلیل: درج عنوان
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید