نمایش پست تنها
  #209  
قدیمی 07-15-2010
bad boy آواتار ها
bad boy bad boy آنلاین نیست.
کاربر علاقمند
 
تاریخ عضویت: Jul 2010
محل سکونت: كرمانشاه
نوشته ها: 117
سپاسها: : 12

0 سپاس در 0 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

عرضه لپ‌تاپ جديد با حافظه داخلي يك ترابايتي
خبرگزاري فارس: شركت ايسوس لپ‌تاپ جديدي را معرفي كرده كه به حافظه داخلي جامد(SSD) با حجم يك ترابايت، نمايشگر 16 اينچي با كيفيت HD، درايور مخصوص ذخيره اطلاعات روي ديسك‌هاي بلو-ري و پنل ويژه با بخش محافظ چرمي مجهز شده است.


به گزارش فارس به نقل از پي‌سي‌ورلد، اين لپ‌تاپ كه Asus Lamborghini VX5 نام دارد، به‌همراه يك پوشش محافظي مخصوص براي ال‌سي‌دي عرضه مي‌شود تا يادآور اتومبيل‌هاي مسابقه‌اي Lamborghini Reventon با بدنه آلومينيومي باشد.
بدنه آيينه‌اي اين لپ‌تاپ به تقليد از بدنه اتومبيل‌هاي Lamborghini ساخته شده است. اين كامپيوتر قابل‌حمل به حافظه جامد يك ترابايتي ساخت شركت pureSilicon مجهز شده است. اين شركت در ماه ژانويه درايو متراكم مخصوص حافظه‌هاي فلش را عرضه كرده بود.
حافظه pureSilicon SSD قادر است اطلاعات را به صورت پيوسته با سرعت 300 مگابايت در ثانيه انتقال دهد. سرعت خواندن اطلاعات در اين حافظه 240 مگابايت در ثانيه و سرعت انتقال اطلاعات روي آن 215 مگابايت در ثانيه است.
لپ‌تاپ Lamborghini VX5 شامل پردازنده چهارهسته‌اي اينتل و حافظه رم 4 گيگابايتي مي‌شود. شركت ايسوس در اين باره گفت: «اين محصول قابليتي را با نام "توربين دولايه " در خود جا داده است كه كاربران به كمك آن مي‌توانند سرعت اجرايي پردازنده CPU و پردازنده گرافيكي GPU را با يك كليد افزايش دهند».
اين لپ‌تاپ يك نمايشگر 16 اينچي با كيفيت بسيار عالي HD را شامل مي‌شود كه بر اين اساس، تصاوير در آن با كيفيت 1080 يا به‌عبارت ديگر 1920 در 1080 پيكسل به نمايش درمي‌آيد. از ديگر امكانات اين محصول مي‌تواند به كارت گرافيكي جداگانه GeForce GT 130M انويديا و يك گيگابايت حافظه DDR3 براي رم ويديويي اشاره كرد.
پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید