نمایش پست تنها
  #17  
قدیمی 02-24-2008
shabhaye_mahtabi آواتار ها
shabhaye_mahtabi shabhaye_mahtabi آنلاین نیست.
کاربر فعال
 
تاریخ عضویت: Oct 2007
محل سکونت: تهران
نوشته ها: 1,411
سپاسها: : 8

68 سپاس در 39 نوشته ایشان در یکماه اخیر
پیش فرض

۲۲ تا ۲۴ اسفند زمان بازبینی آثار جشنواره تئاتر تک


دبیر چهارمین جشنواره تئاتر "تک" از بازبینی آثار جشنواره در ۲۲ اسفندماه خبر داد.
حسین فرخی، دبیر چهارمین جشنواره تئاتر "تک"، با اعلام این خبر گفت: چهارمین جشنواره تئاتر "تک" ۲۵ فروردین در اهواز و با حضور گروه‌های نمایشی شهرستانی و تهرانی برگزار خواهد شد.
وی در ادامه افزود: در ابتدای امر حدود ۴۷۰ متن به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که توسط محمود صابری، شیرینی، فرشاد منظوفی‌نیا، حسین شوندی و رضا گیلان‌پور به عنوان هیأت بازخوان مورد بازخوانی قرار گرفت و حدود ۹۰ متن انتخاب شد. این آثار از ۲۲ تا ۲۴ اسفند مورد بازبینی قرار خواهند گرفت. البته هنوز اعضای شورای بازبینی انتخاب نشده‌اند.
فرخی خاطرنشان کرد: آثار نمایشی تهران در حوزه هنری بازبینی می‌شوند و آثار نمایشی شهرستانی به صورت CD یا VHS بازبینی خواهند شد اما چنانچه تعدادی از گروه‌های شهرستانی تمایل داشته باشند که اثرشان به صورت زنده بازبینی شود می‌توانند با هزینه شخصی به تهران سفر کنند تا اثرشان در حوزه هنری بازبینی شود.
دبیر چهارمین جشنواره تئاتر "تک" در خصوص تغییرات احتمالی روند برگزاری این جشنواره اظهار کرد: اصولاً جشنواره از تعریف مشخصی برخوردار است و بر مبنای آن شکل می‌گیرد، بنابراین برگزاری جشنواره تئاتر تک تغییری نخواهد داشت اما می‌توان به برگزاری سه نشست تخصصی در زمینه تئاتر تک نفره، انتشار بولتن روزانه و کاتالوگ در اثنای برگزاری جشنواره اشاره کرد.
وی در پایان گفت: در صورت هماهنگی با مرکز هنرهای نمایشی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هم‌زمان با برگزاری جشنواره تئاتر "تک" نمایش‌هایی که در نخستین روز برگزاری در بخش مسابقه اجرا می‌شوند، در شهرستان‌های استان خوزستان نیز اجرا خواهند داشت.
با تشكر فريبا
__________________
من هنوز ایمان دارم مادرم را خواهم دید
وقتی تمام دیوار بیمارستان تیتر زده اند : آی ... سی .... یو
این فشار ها که به خونت می آیند ،
تمام رگ هایم از بهشت متنفر می شوند
که زیر پایت را خالی می کنند ...
" هومن شریفی "

پاسخ با نقل قول
جای تبلیغات شما اینجا خالیست با ما تماس بگیرید